UITVERKOCHT!

Beleef ‘De kracht van muziek’ op zondag 1 maart in de raadzaal in Buitenpost is uitverkocht

Stichting het Behouden Huis presenteert op zondag 1 maart een bijzonder concert in de raadzaal in Buitenpost. De interactieve muziekbelevenis ‘De kracht van muziek’ is een aanrader voor jong en oud. Dirigent Ido Gerard Kempenaar neemt het publiek mee op zoek naar de kracht van muziek. Waarom denkt de Buitenposter dirigent te weten waarom ‘Bohemian Rhapsody’ van Queen steeds weer op nummer één staat in de Top2000? Wat is de kracht van muziek in een film? U gaat het zien door het live te ervaren.

De muziek wordt verzorgd door Fanfare-orkest Beatrix Doezum, uitgebreid met een combo en zangsoliste Jannie Brandsma. De opbouw van het concert gaat van klassiek naar licht en laat alle elementen van muziek horen en zien. Het concert begint om 15.30 uur. De toegang bedraagt € 10 inclusief een kopje koffie of thee, kinderen tot 12 jaar hebben gratis entree. Via info@stichtinghetbehoudenhuis.nl is het reserveren van kaarten mogelijk.